Zaden van eigen teelt, 100% biologisch en GMO-vrij, snelle levering

Levering

Heb je biologische zaden besteld bij De Bolster en wil je meer informatie over het bezorgen? Dan vind je de info die je nodig hebt op deze pagina. Nadat je besteld hebt, houden we je natuurlijk ook persoonlijk graag op de hoogte over de status van je bestelling. Dat doen we onder andere als volgt:

  • De bestelling is correct afgehandeld: je ontvangt per mail een orderbevestiging.
  • De bestelling heeft De Bolster verlaten en is op weg naar jou: je ontvangt per mail een verzendbevestiging.

Nadat het pakket ons verlaten heeft, volg je het via de track & trace link op de website van bezorgdienst DPD. Je vindt deze link in de mail verzendbevestiging.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

We begrijpen heel goed dat je niet de hele dag thuis wilt zitten om op je pakket te wachten. Op de dag dat de bezorging plaatsvindt, ontvang je een e-mail met een tijdsindicatie. Deze indicatie bestaat altijd uit een tijdvak van een uur, zodat je goed rekening kunt houden met de komst van de bezorger.

Benieuwd naar waar je pakket is? Vul je pakketcode hier in.

Ik heb mijn pakket niet ontvangen

Je verwacht een pakketje, maar hebt dit nog niet van ons ontvangen. Dat is vervelend, maar geen zorgen. Check eerst de onderstaande punten:

  • In de e-mail die je op de dag van bezorging ontvangt, kan je via de track & trace link zien hoeveel stops de chauffeur nog moet maken
  • Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld?
  • Heb je een ‘niet thuis-bericht’ ontvangen? Mogelijk is je pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland. Via de track & trace link kun je dit controleren. Zo niet, neem dan contact op met onze klantenservice.


Mijn pakket is beschadigd geleverd

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Neem gerust even contact op met onze klantenservice, zodat wij kunnen zorgen voor een oplossing op maat.

Wat zijn de voordelen van DPD?

Onze bestellingen worden geleverd door de pakketdienst DPD. Wij zijn de samenwerking met DPD aangegaan, omdat je als klant dan profiteert van verschillende voordelen:

  • Met DPD Predict bepaal je zelf wanneer de bezorger voor je deur staat: handig als je niet de hele dag thuis kunt zijn om een pakketje in ontvangst te nemen!
  • Live tracking maakt het mogelijk om het tijdstip van bezorging nauwkeurig te bepalen, zodat je weet wanneer je je pakketje kunt ontvangen.
  • DPD zet zich in voor het CO2 neutraal verzenden: de beste keuze voor jou én voor het milieu!

Verzendkosten Nederland en België

Bestellingen vanaf 20 euro worden binnen Nederland en België gratis verzonden. Bij bestellingen onder de 20 euro wordt 4 euro verzend- en administratiekosten gerekend. Dit omdat we relatief veel tijd kwijt zijn aan het verpakken en verzenden van kleine bestellingen.

Verzendkosten buitenland

Wil je een bestelling in het buitenland ontvangen, dan komen hier verzendkosten bij. In je winkelwagenoverzicht worden deze verzendkosten weergegeven, nadat je je adresgegevens hebt ingevuld.

Retourneren

Wanneer je wilt afzien van de bestelling, kun je deze retourneren. Het is wel belangrijk dat je dit binnen 14 dagen doet, en dat de verpakking onaangebroken en onbeschadigd is.

Je kunt zelf de bestelling retourneren via de post. Zorg er dan wel voor dat je je gegevens als afzender duidelijk kenbaar maakt in het pakket. De verzendkosten zijn voor eigen rekening. Wanneer je pakket door ons is ontvangen, wordt het betaalde bedrag van de bestelling binnen 14 dagen op je rekening teruggestort.