Zaden van eigen teelt, 100% biologisch en GMO-vrij, snelle levering

Bestellen & Retourneren

Bestellen

Bestellen bij De Bolster kan op verschillende manieren. De website is een goede optie, maar het kan ook per mail, fax of telefonisch. Bestellen via de website geeft u de mogelijkheid om op ieder gewenst moment te bestellen; 24 uur per dag en 7 dagen per week. Heel handig, dus. Misschien wilt u een beetje hulp bij bestellen via internet. Wanneer u onderstaande stappen volgt, lukt het zeker. We geven eerst uitleg wanneer u een nieuwe klant bij ons wordt. Daarna geven we uitleg wanneer u een bestaande klant van ons bent.


Nieuwe klant

Op onze website kunt u bestellen zonder dat u zich registreert. Het is echter wel mogelijk om u te registreren. Het voordeel hiervan is dat u altijd kunt terugzien wat u in het verleden heeft besteld. Dit is bijvoorbeeld handig wanneer u het volgende tuinseizoen precies hetzelfde ras wilt telen, omdat u die zo lekker vond.  U kunt ook uw facturen inzien, wat veel van onze klanten prettig vinden. 
Wanneer u er voor kiest om u te registeren en van de hiervoor genoemde voordelen gebruik te maken hoeft u zich slechts één keer aan te melden; de volgende keer kunt u direct inloggen. Wilt u nu een account aanmaken? Wanneer u onderstaande stappen volgt, is het aanmaken van een account zo gebeurt en kunt u daarna zaden bestellen.

1. Rechts bovenin op de website kunt u zich registeren door op de button Registreren als nieuwe klant te klikken.
2. Vul het formulier dat dan verschijnt volledig in en klik op Registreer. Woont u in het buitenland: vergeet dan niet te klikken op de link (in het midden van het formulier) en daar de gevraagde gegevens in te vullen.
3. Nadat u zich heeft geregistreerd, ontvangt u een retourmail met uw klantnummer en de gegevens zoals u bij ons bekend bent. Hierna kunt u altijd direct inloggen met uw emailadres of klantnummer.

 

Bent u een bestaande klant van De Bolster?

1.      Log in met uw gegevens en klantnummer (rechts boven in op de website). Uw klantnummer is uw wachtwoord. Wanneer u bent verhuist, van naam veranderd of een nieuw emailadres heeft gekregen verzoeken wij u om de wijziging door te voeren op onze site. Indien uw emailadres (ook) is veranderd, is het noodzakelijk dit per mail aan ons door te geven op info@bolster.nl omdat wij deze emailwijziging niet automatisch kunnen verwerken.
2.      Nadat u bent ingelogd kunt u alle producten die u wilt kopen, bestellen door op het winkelmandje te klikken.
3.      Vergeet niet om het gewenste aantal producten aan te geven. Standaard staat deze op 1 stuks
4.      Rechts boven in beeld staat een overzicht van de producten die u wilt gaan kopen en het totaal bedrag
5.      U kunt producten die u in het winkelmandje hebt geplaatst, altijd weer uit uw winkelmandje verwijderen tot het moment dat u op de button afrekenen klikt.
6.      Wanneer de bestelling compleet is, klikt u bij het winkelmandje op ‘afrekenen’. Uw bestelling wordt dan naar ons verzonden.
7.      Hierna kunt u afrekenen via Ideal, diverse creditcards of door middel van een bankoverschrijving. Betaalt u via Ideal of een creditcard dan gaat de bestelling sneller en zullen wij uw bestelling eerder verzenden.  Betaalt u per bankoverschrijving dan ontvangt u een mail met daarin onze bankgegevens en het totaalbedrag van uw bestelling.  
Betaalt u per bankoverschrijving of factuur, dan verzenden wij uw bestelling nadat u de factuur heeft betaald.

Iets wijzigen in uw gegevens?
Nadat u bent ingelogd, kunt u uw gegevens, bijvoorbeeld het afleveradres, wijzigen. Ook kunt u, indien van toepassing, uw aankopen uit het verleden terugvinden in de Orderhistorie. 
Wanneer u een order heeft geplaatst, wordt u via email op de hoogte gehouden van de status van uw order.

Winkelmandje

Het winkelmandje is in principe hetzelfde als in een supermarkt: u kunt er een aantal artikelen inleggen, maar u bent niet verplicht deze te bestellen. Het biedt eenvoudigweg de mogelijkheid om verder te zoeken op de site. U kunt altijd bekijken wat er aan uw winkelmandje is toegevoegd, waar u ook bent op de site. Om te zien wat er op een bepaald moment in uw winkelmandje ligt, kunt u klikken op 'uw winkelmandje' rechts op de website (onder het inloggedeelte). Tevens ziet u altijd onder het winkelmandje het totaalbedrag van de artikelen die in uw winkelmandje zijn geplaatst. Als u aan het surfen bent op de website en u wilt een artikel toevoegen aan het winkelmandje, klik dan op het rode winkelmandje-icoon bij het artikel. U kunt ook altijd een artikel uit uw winkelmandje verwijderen. Dit doet u door te klikken op 'uw winkelmandje' rechts op de website en daar vervolgens op het kruisje bij het te verwijderen artikel te klikken. Dit kruisje vindt u achter elk artikel in uw winkelmandje. U kunt ook het aantal van de toegevoegde producten wijzigen. Dit doet u door achter het artikel in de kolom 'aantal' het gewenste aantal in te typen. Als u de artikelen uit het winkelmandje wilt bestellen, zorg er dan voor dat u eerst de artikelen verwijdert die u niet wilt bestellen en geef ook het juiste aantal per artikel aan. Klik vervolgens op Afrekenen.

 Telefonisch bestellen

Lukt het toch nog niet om via internet te bestellen. Heeft u onze hulp nodig bij het bestellen? Dat kan. Wij zijn op kantooruren telefonisch bereikbaar op nummer 0578 621433.
Wij kunnen uw bestelling opnemen, maar soms is het erg druk en duurt het even voordat wij u te woord kunnen staan. Samen kunnen we de wachttijd verkorten, wanneer u vooraf de bestelcodes (4 cijfers voor de naam van het gewas) van de zaden heeft genoteerd. Hierdoor kunnen wij uw bestelling snel invoeren. 

 

Bestellen via de fax of email?

Bestellen via de fax of per mail kan met onze bestellijst. In onze catalogus is een bestellijst bijgevoegd en op onze website kunt u  een bestellijst downloaden. Vergeet vooral niet uw adresgegevens bovenaan op de lijst in te vullen. Deze kunt u invullen en faxen of sturen aan:

De Bolster,
Oude Oenerweg 13,
8161 PL Epe,
faxnummer 0578 621418

 

Bestellen per mail?

Wanneer u ons een bestelling per mail wilt doorgeven kunt u uw bestelling mailen aan info@bolster.nl Vergeet niet de bestelcode van het product, het aantal producten en uw naam en adresgegevens in de mail te vermelden. Indien u niet binnen 2 werkdagen een retourbericht van ons heeft ontvangen, verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen en te controleren of uw bestelling door ons is verwerkt.

Verzendkosten

Indien u (m.u.v. wederverkopers en telers, waarvoor wij een minimum van € 50,- hanteren) voor tenminste € 20,- een bestelling plaatst, wordt deze gratis verzonden binnen Nederland. 
Bij bestellingen beneden de € 20,- wordt € 4,- verzend- en administratiekosten gerekend. Voor het verzenden van kleine bestellingen, gaat relatief veel tijd zitten in het pakken en verpakken van de order. Daarnaast hopen wij uit milieuoverwegingen klanten te stimuleren in 1x te bestellen, in plaats van meerdere malen een kleine bestelling plaatsen.

Wilt u uw pakket in het buitenland ontvangen, dan komen hier verzendkosten bij. De hoogte hiervan verschilt per land. In uw winkelwagenoverzicht worden deze verzendkosten, nadat u uw adresgegevens heeft ingevuld, weergegeven.

Retourneren

Wanneer uw bestelling niet voldoet aan uw wensen kunt u uw bestelling retourneren. Het is wel belangrijk dat u dit per ommegaande doet en dat de verpakking onaangebroken en onbeschadigd is.

Denkt u er aan dat u uw gegevens als afzender duidelijk kenbaar maakt in het pakket, alsmede de reden waarom u de bestelling retourneert. Uw retourzending ontvangen wij graag binnen 14 dagen na ontvangst op ons adres Oude Oenerweg 13, 8161 PL  Epe

Wanneer u anderzins klachten over onze producten heeft horen wij deze graag op info@bolster.nl